poniedziałek, 23 marca 2015

Liebster Award



Liebster Award!!!!!!!!!!!!!!!
Serdecznie dziękujemy Patrycji Jagiełło za nominację! (PS:Polecamy jej blogi! Są świetne!!!! <3) Jesteśmy naprawdę bardzo szczęśliwe, nie spodziewałyśmy się, aż tak wielkiego zainteresowania naszym blogiem wśród czytelników. A już napewno nie marzyłyśmy o nominacji do LA! Dobrze, dosyć już o naszej radości, nadszedł czas żeby zająć się pytaniami.
1.Czym jest dla ciebie pisanie?

Pisanie jest dla mnie czymś wyjątkowym. Nie mogę nawet tego opisać. Kiedy piszę tworzę całkiem osobny świat, który zależy od mojej wyobrażani. Wszystko może się wydarzyć. Jest dla mnie przerwą w codzienności i możliwością przeniesienia się w kolorową i ciekawą historie. Podsumowując pisanie jest dla mnie czymś pięknym i odprężającym. #Nida

~Truskaweczka-Pisanie jest dla mnie oderwaniem się od rzeczywistości, mogę wtedy zanurzyć się w swoich marzeniach i tworzyć własną kreatywną historię.

2.Czemu akurat taka tematyka?

To bardzo proste. Kocham Strażników marzeń i Krainą Lodu! Są to jedne z moich ulubionych bajek. Są wzruszające i pouczające. Strażników i Krainę kocham, ale herosów to ja ubóstwiam! Ma wszystkie tapety z nimi. Kocham ta książki. Sama nie wiem, dlaczego po prostu są genialne. Moją ulubioną postacią jest Nico. Kocham go za Jego charakter i styl.
Dlatego Elza, Nico i Jack są głównymi bohaterami. #Nida

~Truskaweczka-Kocham Jacka Fosta!!!!!! To chyba wszystko wyjaśnia.

3.Czym możesz się pochwalić?

Tym blogiem! Jest to moje największe osiągniecie i najlepsze co udało mi się kiedykolwiek zrobić. #Nida

~Truskaweczka-Mam ogromną wyobraźnię.

4.Jak myślisz dobrze prowadzisz bloga?

Myślę że tak. Oczywiście nie jest idealny. Muszę ciągle ćwiczyć i starać się być coraz lepszą blogerką. #Nida


~Truskaweczka-Myślę że moje wpisy są w miarę dobre, jednak nie ze wszystkich jestem zadowolona. (proszę czytelników o wypowiedź na ten temat)

5.Co byś wybrała film czy książkę?

Zdecydowanie książkę. W filmie mamy narzucone, jak co ma wyglądać, a w książce musimy pobudzić naszą wyobrażnię, żeby zobaczyć miejsca, rzeczy i bohaterów. #Nida


~Truskaweczka- Hhm... ciężki wybór. Uwielbiam czytać, ale także ubóstwiam filmy. Jednakże wybrałabym książkę, wedługł mnie lepiej działa na wyobraźnię.


6. Czym jest dla ciebie miłość?

Miłość jak dla mnie to nie tylko uczucie. Miłość jest czymś wyjątkowym. Kiedy czytałam Olimpijskich herosów natknęłam się na piękny cytat. Mówił o tym że  człowiek na początku miał po cztery ręce i nogi oraz głowę z dwoma twarzami. Zeus bojąc się takiej potęgi rozdzielił Ich na dwie osobne postacie. Przez to ludzie spędzają życie na szukaniu swojej drugiej połówki. (Mój ulubiony cytat <3) więc miłość jest największą potęgą i szczęściem. Zwycięży zawsze i jest ponad śmierć. (wiem taka romantyczna dusza ze mnie, ale co poradzę ;) ) #Nida


~Truskaweczka-Miłość jest dla mnie tlenem, życiem po prostu wszystkim! Marzę o takiej prawdziwej sympati. (jak Jelsa)

7.Jak myślisz czy w miłości jest tak, że ludzie nie są razem tylko dlatego bo się kochają?

Myślę że nie. Oprócz tego ludzie muszą być wobec siebie uczciwi, wierni i wyrozumiali. Muszą się dogadywać i nie krzywdzić się nawzajem oraz uczyć na błędach. Ważna jest tęż przyjaźń między dwoma osobami oraz wspólne tematy do rozmów i podobne upodobania. #Nida


~Truskaweczka-Oczywiście, ludzie potrafią pożucić swoją drugą połówkę, gdyż chcą żeby była szczęśliwa. Nie jest to rodzaj egoizmu, w ten sposób pokazują swoją troskę o inną osobę.

8.Czego nie lubisz w ludziach?

Zazdrości, Wywyższania się i braku empatii. Osoba, która ciąkle ci czegoś zazdrości, upokarza cię i mówi niewłaściwe rzeczy w nieodpowiedniej chwili (np. Ty: Mója ciocia jest chora na raka. Ta osoba: Wiesz podobno prawie wszyscy umierają na tę chorobę. (po prostu szczęka opada :P )) sami nie dają się lubić. #Nida


~Truskaweczka-Nienawidzę ludzi, którzy obrażają innych bez powodu.

9. Co cenisz w ludziach?

Przedewszystkim uczciwość. Uważam, że nawet najgorsza prawda jest lepsza od kłamstwa. #Nida

~Truskaweczka-Cenię ludzi prawdomównych.

10.Określ siebie 5 dowolnymi cechami.

-Uparta
-Twórcza
-Pomysłowa
-Leniuszek ;)
-Miła
 #Nida

~Truskaweczka-1.szalona.2.dziwna.3.wesoła.4.przyjacielska.5.nieokiełznana.
 
11.Jak myślisz czemu cię nominowałam?

Myślę, że spodobał ci się nasz blog i że jesteś fanką Jelsy Herosów. Szczerze to trudne pytanie, bo naprawdę, każdy ma inny gust i widzi coś innego w tych samych rzeczach. #Nida

~Truskaweczka-Uważam, że doceniłaś nasz trud i pracę włożone w tego bloga, za co bardzo Ci dziękuję!

Nasze pytania:

1.Co w swoim blogu uważasz za wyjątkowe i dlaczego?
2.Chciałabyś/chciałbyś spotkać bohatera swojego bloga w rzeczywistości?
3.Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
4.Który z bohaterów twojego bloga mógłby zostać twoim przyjacielem?
5.Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
6.Wolisz przyjaźń czy raczej miłość?
7.Jak byś mógł przenieść się w wybraną książkę lub film, to w którą?
8.Czy piszesz jeszcze jakieś inne blogi i jeśli tak to o czym?
9.Według ciebie jakie jest najważniejsze uczycie?
10.Co czujesz kiedy piszesz lub czytasz?
11.Jaki jest twój ulubiony film lub książka?






Kogo nominujemy:

1. http://frozenlifejackfrost.blogspot.com/?m=1

2. http://jelsa-czylisyrenaistraznik.blogspot.com/?m=1

3. http://frozen-trocheinnahistoria.blogspot.com/?m=1

4. http://miedzy-miloscia-i-nienawiscia-jelsa.blogspot.com/?m=1

5. http://snieznahistoriajelsafanfiction.blogspot.com/?m=1

6 .www.straznicymocy.blogspot.com

7.radomartfactory.blogspot.com

8 .http://oboz-herosow-nico-di-angelo-spite.blogspot.com/2014/04/rozdzia-vii.html

9. http://w-obronie.blogspot.com/

10. http://muszelkanelson.blogspot.com/?m=1

11. http://z-milosci-do-cegly.blogspot.com/


JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY NA NOMINACJĘ!

~Truskaweczka  i  #Nida

3 komentarze:

  1. Nie ma za co! Czekałam na taki blog,który połączy moje ulubione fantasty w jedno i doczekałam się!!Czekam na next!
    BUZIACZKI I WENY!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń